IOS بر روی آیپد2
نوشته شده توسط : پرهام

ایپد هنوز یک ایپاد تاچ بزرگ است و تا زمانی که IOS به Mac OS X در امکانات برسد(اگر چنین اتقاقی هیچ وقت بیفتد) و یا تبلت ها انقدر قوی شوند که Mac OS X واقعی را اجرا کنند،همینطور میماند.در کل شما با اینترفیس ایپد اشنایی ندارید و ما یک راهنما برای اشنایی سریع با ان اماده کرده ایم.
IOS در ایپد بخاطر نمایشگر بزرگتر – و رزولوشن بیشتر ،متفاوت به نظر میرسد.اکثر سازندگان نرم افزار بخاطر نمایشگر بزرگ،صفحات یا بخش های مختلف یک نرم افزار را در قسمت های متفاوتی نمایش میدهند تا بتوانند از فضای موجود استفاده ی کامل را ببرند.
صفحه ی خانگی در ایپد از حالت عمودی هم پشتیبانی میکند.ورژن 4.3 یک سلایدر برای نور صفحه به قسمت مولتی تسکینگ اضافه کرده.


بهترین مثال از استفاده مناسب از فضا در ایپد،کلاینت ایمیل،تنظیمات و دفترچه تلفن است.همانطور که در اسکرین شات های پایین میبینید صفحات انها به دو قسمت تقسیم شده.سمت چپ برای نشان دادن اسم ها و سمت راست برای نمایش جزییات.


وقتی ایپد را افقی نگه میدارید همه ی نرم افزار ها حالت دو قسمتی نمایشگر را حفظ نمیکنند.مثلا در کلاینت ایمیل در حالت افقی یک پاپ اپ در سمت راست،بالای صفحه باز میشود که میتوانید از انجا به عنوان ها دسترسی پیدا کنید.


شکل و شمایل ios در ایپد ممکن است بعضی ها را گمراه کند که ایپد از یک سیستم عامل جدا از ایفون استفاده میکند!



مولتی تاچ gestures و تمام چیزهایی که باید در مورد آن بدانید

از زمانی که نسخه ی بتای iOS 4.3 عرضه شد بحث در مورد Multi-touch gestures یک بحث داغ بوده.هدف اپل از اینکار کمک به استفاده از تبلت بدون نیاز به دکمه ی هوم است.متاسفانه چند هفته قبل از عرضه ی iOS 4.3 معلوم شد که این gestures فقط برای ازمایش دولوپر هاست و در نسخه ی نهایی ورژن iOS 4.3 استفاده نخواهند شد.



EgyUp 4 upload pic and wallpapers

:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: